سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراکز خرید و فروش تافت آلبورا در ایران - مرجع خرید و فروش رنگ مو

مراکز خرید و فروش تافت آلبورا در ایران - مرجع خرید و فروش رنگ مو

این قوم بگواهی نویسندگان یونانی در راهی که از بابل به همدان کشیده میشده جای داشتند، پادشاهان هخامنشی که در زمستان از پایتخت همدان به پایتخت زمستانی خود بابل میرفتند آنان را با بخششها مینواختند. بگواهی تاریخ و آثار کهن، این جانور بدستیاری ایرانیان بسرزمین های شنعار (بابل) و مصر رسیده است. از این تاریخ ببعد چندین بار از آنان در کتیبه های بابلی یاد شده و پادشاه آشور سانهریب(57) در لشکرکشی خود در سال 703 ق. در تاریخ شنعار (بابل) نخستین بار در نهمین سال پادشاهی سمسوئی لان(53) (2073 ق. کتیبه ای که از گندش بجای مانده خود را پادشاه سومر و اکد و وارث پادشاهی بابل میخواند. پسر و جانشین همورابی از کششو(54)یاد شده، گویا در این زمان کششوها از متحدین ریمسین(55) بودند و از برای بازستاندن پادشاهی از خاندان همورابی و بتخت نشاندن ریمسین به وی یاری کردند(56). در این جا برند مورد نظر ما تافت مو آلبورا است که در زمره محصولاتی وارداتی محسوی می شود. اما عدهای به ماندگار نبودن رنگ این برند روی موها اشاره دارند. در میان این نامه های دینی یادآوری چند فقره از سفر پنجم توراة، باب چهاردهم و سفر لاویان باب یازدهم بیجا نیست. 

{|||||||||||||||||||}

هندوان میان جانوران سودمند و زیاندار فرقی نگذاشتند اما ایرانیان که به زندگی خوش و آبادانی علاقه داشتند کشتن جانوران زیانکار را تکلیف دینی خود میدانستند. دیرگاهی است که ایرانیان به ارزش این جانور هنرمند برخورده بپرورش آن پرداختند آنچنانکه در نامهء دینی آنان اوستا، اسب مانند گاو و شتر بسیار ستوده شده است. از زبان کششو، نام سران و لغت هایی به ما رسیده که برخی از آنها با نامهای خاص قبایل همسایهء آنان که در سرزمینهای کوهستانی میان آشور و ماد میزیستند، پیوستگی دارد و نیز برخی از این نامها یادآور نامهای قبایل آریائی میتانی(59) و حیتیت میباشد و چنین مینماید که آنان با اقوام آسیای صغیر خویشاوندی داشته باشند، اما برخلاف آنان نه از اقوام هندواروپائی و آریائی و نه از اقوام سامی هستند و بهیچ روی با ایلامی ها و سومریها نسبتی ندارند. پس از روی آوردن آریائیها (ایرانیان) به سرزمین های مغرب ایران، رفته رفته کششوها بسوی بابل رانده شدند. انتقال روح از بدنی به بدن دیگر بسته به کردار جهانی اوست، روان ممکن است در بازگشتهای پایان ناپذیر خود، دیگرباره به پیکر آدمی درآید یا در کالبد جانوری نمودار گردد، یا بقالب یکی از خداوندان جلوه کند، نظر به کَرمَن یعنی کردار چه نیک و چه زشت، پس از طی یک دوره زندگی مردم، روان آنان به پیکر دیگری درمی آید و نظر به سمسارا(40) یعنی گردش زندگی، در دین های هندی هیچیک از جانداران را نباید کشت و هر آنکه از فرمان اهیمسا(41) (نکشتن) سر پیچد به آلایش بزرگترین گناه آلوده گردد، یک برهمنی و بودایی باید محبت خود را بهمهء جانوران که با مردمان یکسان دانسته شده و هیچ تفاوتی میان آنان قایل نگردیده، بثبوت برساند(42) اما در دین ایران توجهی که به جانوران شده از روی عقیدهء به کرمن و سمسارا نیست، چه در دین زرتشتی تناسخ وجود ندارد.

{رنگ موی بس|رنگ مو بیول|رنگ موی آلبورا}

مرزوبومهائی که اسب را ندیده و نشناخته بودند، بدستیاری آریائیها با آن آشنا شدند، کششوها نیز این جانور هنرمند را از آریائیها بدست آوردند و به پرورش آن کوشیدند، آنچنانکه بازرگانی و داد و ستد برگزیدهء آنان اسبها بودند و آنها را با خود ببابل بردند و در آن سرزمین مانند سرزمینهای آریائی نشین گردونه های به اسب بربسته بتکاپو درآمدند. خود این نام گویاست که اسب از کوهستانی که امروزه پشتکوه نامیم و نزد یونانیان زاگرس(49)خوانده شده بدشتهای عراق کنونی رسیده باشد، قومی که از این کوه به کرانهء دجله سرازیر شده نزد یونانیان کوسه اِ(50) نامیده شده اما در کتیبه های بابل کششو(51) یاد گردیده، ناگزیر این نام که از همزمانان این قوم بجای مانده درست تر است. سفری کاملا بهداشتی و ایمن را به هوپو تجربه کنید. در اینجا که از حنای بی رنگ استفاده میکنید، 100 گرم حنا را با 300 میلیلیتر آب داغ مخلوط کنید و به هم بزنید.

طیف رنگی این رنگ موها بسیار زیاد و خوشرنگ است که به موهای شما زیبایی خاصی را جلوه می دهد. این توجه از این رو است که بعقیدهء هندوان و بودائیان دورهء زندگی مردم پس از مرگ پایان نمی پذیرد، هرکه درگذشت باز خواهد برگشت. چنین مینماید که چندی پس از دومین هزارهء پیش از مسیح، اسب به بابل زمین رسیده باشد و همان کاری که خر در کشیدن گردونه انجام میداده با این جاندار نورسیده انجام گرفته باشد و از این رو «خر کوهی» نامیده شد. افسران آمریکایی در این گفتگو، اصول کار جاسوسی خود را برای خلبانان ایرانی افشا کرده و گفتند «معمولا ما از طریق پول، دوستان، سکس، تهدید و تطمیع به اهدافمان میرسیم. در سر راه حلوان به همدان (پیش از بیستون) در میان دشت پهناوری دژ استواری برپا بوده که آنرا مرج القلعه یعنی مرغزاردژ یا مرج نامیده اند. با استفاده از این اکسیدان میتوان موهای قهوهای، تیره و مشکی را تا سطح M7 یعنی روشنترین بلوند رساند. این سم مخرب در بدن شما ممکن است نه تنها روی ریزش موهایتان بلکه روی کل سیستم بدن شما اختلال ایجاد کند. فروشگاه آرایشی بهروز جهت استفاده از این محصول توصیه می کند پس از شستشوی مو توسط شامپو مقداری ماسک موی بن سای BONSAI را بر روی ساقه موها به آرامی ماساژ دهید و پس از 5 الی 10 دقیقه موها را به خوبی آبکشی نمایید.

منبع: رنگ موی مارال